dinsdag 30 december 2014

Nieuwjaar

Ik wens iedereen een heel gezond en creatief 2015 toe! Deze olliebol is een pakketje uit de vorige eeuw maar ze blijft deze dagen leuk! Dus ook nog steeds te koop. Vandaag (dinsdag) is het atelier nog gewoon open morgen (oudejaarsdag) niet maar in het nieuwe jaar beginnen we weer fris en monter op vrijdag! Zowel vrijdag als zaterdag ben ik de hele dag open. Ik ben afgelopen dagen bezig geweest met nieuwe paas ontwerpen. Ik denk dat ze heel leuk gaan worden. Dit keer lekker vroeg begonnen tenslotte is over 6 weken de eerste grote beurs alweer.We staan dan op de handwerkbeurs in Zwolle. Ook heb ik wat aanpassingen op de website gedaan, nu staan  de dagen dat er een workshop is ook vermeld, dat is handiger om te kijken wanneer je eventueel een workshop zou willen volgen. Neem dan wel even contact op om te kijken of er nog een plekje vrij is!

Geen opmerkingen: