donderdag 18 december 2014

Kerstboom

Voor de derde keer dit jaar hebben we de kerstboom opgetuigd. Nu niet voor een beurs of winterfair maar voor in mijn eigen huiskamer! Handig hoor een kunstboom, ik ben er erg blij mee want het scheelt veel jeuk en heel veel niezen! In  het atelier is het deze week rustig en kom ik dus weer toe aan prive dingen zoals mijn huis gezellig maken voor de kerst! Ook nog druk met de kerstkaarten, bij ons is dat elk jaar een klus voor het laatste moment. De openingstijden tijdens de feestdagen zijn een beetje aangepast. Komende week alleen open op dinsdag 23 en zaterdag 27 december. (de dag voor kerst dus dicht)De week erna ben ik open op dinsdag 30 decmber en vrijdag 2 en zaterdag 3 januari!
Een klein beetje vakantie, heerlijk heb ik zin in!

Geen opmerkingen: