woensdag 12 november 2014

Klapper van de beurs

Vaak vragen wij ons af wat we op de beurs het best verkopen. Dit is meestal moeilijk te zeggen maar op deze kreadoe was dit deze keer niet moeilijk. Het patroon van deze mooie muziekuil stak er met kop en schouders boven uit. We werden er uilig van! Ik had van te voren van alle kleuren 10 materiaal pakketten gemaakt maar ik heb dagelijks tijdens de beurs (en s'morgens vooropeningstijd) materiaal pakketten bij staan maken en nu maar hopen dat ik geen fouten gemaakt heb! Zaterdag waren ze niet aan te slepen, had ik weer 2 paarse klaar dan waren de roze weer op dus ik mijn hok weer in. Natuurlijk verkochten de muziekdoosjes die er in kunnen ook goed maar het patroon was echt de klapper van de beurs. Volgende week sta ik weer in de broodfabriek in Rijswijk dus deze week maar weer een flink aantal pakketten maken. Daar is bij maken echt onmogelijk. De patronen zijn inmiddels gelukkig al weer aangevuld maar de pakketten is nog wel een werkje.

Geen opmerkingen: