zaterdag 1 november 2014

Inpakken

Alle pakketjes (tenmiste bijna) zijn ingepakt en de meeste ateliers en groothandeleren hebben mijn bestellingen geleverd dus nu kan ik alles inpakken.(Van deze prachtige amaryllis heb ik een patroon en gelukkig ook het voorbeeld!) Veel werk en natuurlijk moet ik steeds weer denken neem ik het mee of blijft het thuis! Ik heb een bali van 6 meter, daar kan veel op maar zeker niet alles! Gelukkig hebben al veel mensen van te voren besteld dus die komen zeker niet voor niets. Vandaag en morgen kan dit nog daarna is alles ingepakt en dan is de vraag of ik het nog in het atelier heb. Het atelier blijft volgende week ook gewoon open maar daar kan dan niet gepint worden want die gaat zeker mee naar Utrecht. De kreadoe begint voor jullie op woensdagmorgen om 10 uur maar ik ben er al op dinsdagmorgen om 6 uur!(oftewel mijn man met hulp) Tja verschil moet er zijn! Zondag gaan de deuren om 5 uur dicht maar ook dan mag ik langer blijven want alles wat ik niet verkoop moet weer mee naar huis. Nu maar hopen dat dat niet meer veel is!

Geen opmerkingen: