maandag 19 augustus 2013

Pakhuis van Sinterklaas

De afgelopen week druk geweest met het bestellen van de nieuwe ontwerpen die in de zomer uitgekomen zijn. Dit prachtige magazine is er eentje van. Hier staat in beschreven hoe je een prachtig pakhuis kan maken die bij de stoomboot past. Eenmaal binnen kijken wat je er voor nodig hebt zodat ik ook dat kan leveren! Het vilt moet 50x50 zijn en dan ook nog sprookjesvilt. Dit was het eerste probleem want sprookjesvilt heb ik alleen in rolletjes van 20 cm. Dus op naar Taetske om te kijken of zij dit al op voorraad heeft. Dit was helaas niet het geval maar ze zou dit weekend aan de slag gaan dus in de loop van de week is het binnen. Ook het steentjes vilt moet die maat hebben dus ook dat besteld en ik hoop dat ook dit deze week binnen komt. Zelf wil ik het ook maken en ik hoop dat het tijdens de open dagen klaar is, ik doe mijn best!
Deze en volgende week is het atelier nog alleen open om dinsdagmiddag en vrijdag de hele dag. In september hebben we weer de normale openingstijden!

Geen opmerkingen: