vrijdag 30 augustus 2013

Nieuwe pakketten

Zo langzamerhand komen alle nieuwe pakketjes binnen. Afgelopen week de nieuwe serie van Tintangel en vandaag 7 nieuwe pakketten van Pippilotta. Ook volgende week komen er nog een aantal nieuwe pakketjes en ontwerpen zoals twee patronen van Septemberspring en de nieuwe pakketjes van Jit Design. Tegenwoordig bepalen de ontwerpers op welke dag ik het mag aanbieden. Ik ben hier niet blij mee want elke dag moet ik weer denken wat mag er vandaag op de site en op de toonbank maar ja ik wil de ontwerpers ook niet boos maken dus joud ik me er zo veel als mogelijk aan maar lasti blijf ik het vinden. Oja ook Anke komt nog met twee nieuwe ontwerpen. Het is onmogelijk om alle voorbeelden nog te maken voor mijn open dagen maar ik doe mijn best. Ook is er deze week weer een nieuw patroon van Corina uitgekomen, vandaag ga ik de materiaal pakketjes in orde maken.

Geen opmerkingen: