maandag 20 mei 2013

Terug op Honk

Na een heerlijk vakantie in Noorwegen zijn we dit weekend weer thuis gekomen. We hebben 3 weken met een camper door Noorwegen getrokken. Een fantastische manier om dit mooie land te bekijken. We waren wat het seizoen betreft een beetje aan de vroege kant, daar waren we ook wel voor gewaarschuwd maar we hebben het ook ervaren. De eerste dagen waren zonnig en mooi maar op de eerste camping was men wel verbaasd dat er al mensen kwamen. We waren de eerste van het seizoen en de voorzieningen waren ook nog niet op orde.Daarna hebben we een aantal nachten vrij gecampeerd en op een ochtend werden we wakker met sneeuw! Na het ontbijt wilde we wegrijden maar helaas lukte dit niet, we kwamen het heuveltje richting de weg niet op! Dus wachten maar, ik ben toen maar het gingerbread house gaan maken, vond ik wel toepasselijk! Na de middag zijn we eruit getrokken door 2 vriendelijke jongens met een 4 x 4 auto. Inmiddels lag er bijna 50 cm sneeuw, toen de weg ook weer schoon was naar de volgende plek gereden en ja hoor de volgende morgen lag ook daar 20 cm sneeuw! Na weer een ochtend knutselen zijn we hierna richting fjorden gegaan en hebben we geen last meer gehad van sneeuw maar soms wel van de regen. We hebben volop genoten, heel veel gezien en lekker uitgerust. Nu heb ik weer veel zin om morgen in het atelier aan de slag te gaan. Het atelier is deze weken waargenomen door mijn fantastisch hulpen, heerlijk dat ik alles zo achter kan laten en dat alles gewoon doorgaat, dus dames ook via deze weg heel erg hartelijk bedankt!!!!
Hier een paar foto's van onze reis!

Geen opmerkingen: