maandag 21 oktober 2013

Sprookjesvilt

Vandaag zijn we naar Teatske Vergeer geweest om sprookjes vilt in te slaan voor de Kreadoe. Ik heb zo'n 150 stroken meegenomen en van huis uit neem ik nogeens 100 stroken mee dus dat is een hele voorraad! Op de Kreadoe heb ik een mooie viltaanbieding zowel voor het gewone vilt als voor het sprookjesvilt dus kom even langs. Ik sta in de eerste hal meteen rechts bij de ingang! (dit is ook de uitgang)  Ntuurlijk gaan er ook lapjes vilt en halve stroken mee. Ook de nieuwe kleuren heb ik voldoende ingeslagen, er komt deze week weer een mooi ontwerp van Septemberspring uit die gemaakt moet worden van sprookjesvilt! Ook heb ik van veel ateliers de nieuwste ontwerpen bij me, vaak ook al met het voorbeeld. Wil je iets speciaals hebben neem dan van te voren contact met me op want het is echt onmogelijk om alles mee te nemen. Het atelier blijft tijdens de kreadoe gewoon open maar de pin neem ik mee. Dus kan er in het atelier tijdens deze dagen niet gepint worden! De kreadoe begint volgende week woensdagmorgen om 10 uur, dat is 30 oktober en het gaat door tot zondag 3 november!

Geen opmerkingen: