woensdag 11 april 2018

Voorjaars open dagen

Vanaf woensdag middag 18 april beginnen de voorjaars open dagen in mijn atelier. In de tuin komt weer een tent die we voor zetten met allemaal voorjaars en zomerse voorbeelden. Corina maakt er binnen weer een feestje van door haar voorbeelden weer prachtig uit te stallen. Het Thema is Hollands Glorie maar bloemen zullen ook een belangrijk thema van deze dagen zijn. Zo heb ik de laatste weken veel kleurige bloemen gemaakt naar een patroon van atelier Droomvilt. Omdat ik veel takken had van een geknipte heg kan ik de bloemen zo laten zien! Voor iedere klant is er weer een aardigheidje en natuurlijk is er doorlopend een leuke workshop te volgen tegen een kleine vergoeding. We beginnen op woensdag om 13.00 uur tot 17.00 uur. Donderdag en vrijdag beginnen we om 10.00 uur ook beiden dagen tot 17.00 uur en zaterdag stoppen we om 16.00 uur. Ik hoop dat jullie allemaal komen en ook weer genieten van de mooie uitstalling.

Geen opmerkingen: