maandag 19 oktober 2015

Kreadoe

Ook dit jaar staan we weer met een mooie stand op de Kreadoe in Utrecht. De beurs begint voor het publiek op woensdagmorgen om 10 uur maar voor mij is het nu al begonnen. Ik heb gisteren de hele dag vilt staan snijden en meteen uitgezocht welke kleuren ik nog bestellen moet. Vandaag een hele berg bestellingen de deur uit gedaan zodat mijn voorraad een beetje op peil is. En dan natuurlijk het maken van de pakketten en materiaal pakketten. Altijd weer een gepuzzel hoeveel ik moet maken en wat we dit jaar mee gaan nemen. Ga je naar de beurs en wil je een pakket of een materiaal pakket hebben geef dit dan van te voren door dan neem ik het voor je mee en kom je dus niet voor niets! Ik sta in de eerste hal meteen bij de ingang aan de rechterkant! Ik hoop veel van jullie volgende week weer te ontmoeten!

Geen opmerkingen: