vrijdag 18 september 2015

Materiaal pakket Sinterklaas liedjes slinger

Ik heb afgelopen week weer een aantal materiaal pakketten gemaakt onder andere van dit leuk ontwerp van septemberspring. Hier moesten wel 35 kleuren vilt in dus dat was al een heel werk. Normaal doe ik ook het borduurzijde in een materiaal pakket maar deze keer heb ik gekozen om dit niet te doen. Je hebt echt van alle kleuren vilt borduurzijde nodig en soms maar een heel klein stukje. Dit is heel veel werk om uit te zoek en om in de pakketten te doen. Om dat ik deze pakketten niet onnodig duur wil maken heb ik besloten in dit geval het borduurzijde er niet in te doen. Nu ligt het in het atelier voor €24,50 Wil je bijv. tijdens de kreadoe dit pakket meenemen dan is het wel verstandig om dit van te voren aan te geven want bijmaken tijdens de beurs is er niet bij!

Geen opmerkingen: