donderdag 20 maart 2014

Nieuwe pakketjes en nog veel meer..........

Er is gisteren weer een doos vol nieuwe pakketje binnengekomen. deze keer allemaal hangertjes van atelier Duimelotje. Het zijn eenvoudig te maken poppetjes maar ze zijn wel bewerkelijk. Er komt nog een drukke periode aan. a.s. zaterdag sta ik met een kraam op de vrije school de Wonnebalt in Den Haag, gelukkig kan het atelier gewoon open blijven. Daarna ga ik ook met een kraam bij de broodfabriek in Rijswijk staan. De patchwork en quiltdagen zijn dan ook maar ik sta op mijn
 "eigen "plekje in de grote hal. Het was een lastige keuze maar nu hoef ik niet mijn stand mee te nemen en dat scheelt heel erg veel werk en we zijn toch aanwezig op deze beurs!  Deze dagen zijn vrijdag 4, zaterdag 5 en zondag 6 april. Zaterdag 5 april sta ik ook in Sliedrecht  bij de machinaal borduurbeurs. Hier sta ik al jaren en deze beurs is gezellig en leuk! Dus dat wil ik ook niet missen. Eenmaal thuis gaan we aan de slag met de Open dagen in het atelier! Deze beginnen donderdag 10 april en gaan door tot en met zaterdag 12 april. Kortom een hele drukke tijd maar dankzij al mijn mensen gaat het weer lukken! Voor de open dagen hebben we weer een leuke workshop voorbereid en ook het kadootje voor iedere klant is bedacht en kan ingepakt worden. Het begin is er!

Geen opmerkingen: