donderdag 6 februari 2014

Voorbereidingen voor Zwolle

Druk aan het werk met de voorbereidingen voor de Handwerkbeurs in Zwolle. Altijd weer een klus om te bedenken wat ik allemaal mee moet nemen. Gaan de winterpakketjes nog mee of neem ik alleen het voorjaar mee???? Vandaag is Corina weer met een nieuw patroon uitgekomen dus moeten die winterpakketten zeker mee maar ook de andere?? Van het nieuwe ontwerp vandaag een aantal pakketten maken maar hoeveel? Alles meenemen is onmogelijk want in heb maar een stand van 6 meter en alles moet ook een beetje mooi uitkomen. Natuurlijk moeten alle nieuwe pakketjes mee zoals deze twee schattige paastakhangertjes( ik heb 4 kleurcombinaties) in grote gatalen mee maar dat moet ook nog ingepakt worden want ook in het atelier vlogen ze de deur uit. Gelukkig hebben al een flink aantal mensen aangegeven wat ze in ieder geval willen hebben zodat ik voor hun al een tasje met de spulletjes klaar heb staan. Wil je niet misgrijpen is dit een goed idee want dat kan een teleurstelling voorkomen. Ik ga dinsdagavond al naar Zwolle dus wil je dat ik iets meeneem laat dit dan op tijd weten!

Geen opmerkingen: