donderdag 7 november 2013

Beursperikelen en een nieuwe materiaal pakketje

Zo de Kreadoe is weer achter de rug en het opruimen is begonnen. De beurs was een groot succes maar ik was dit jaar wel erg moe! Mijn stand stond elke dag van 10 to 5 uur vol met mensen die allemaal vol bewondering naar het moois stonden te kijken en gelukkig ook veel kochten. Vooral de kant waar de Sinterklaas pakketjes stonden vond veel aftrek, zou dit nu komen door de discussie over het feest? De kersthoek hebben we de derde dag een beetje verandert en toen ging de verkoop met sprongen omhoog. Het is dus heel belangrijk hoe je de voorbeelden neerzet. De oude wijsheid; etaleren doet begeren klopt dus nog steeds! Ik was blij dat veel mensen van te voren besteld hadden want die kwamen in ieder geval niet voor niets. Sommige pakketten waren de derde dag al uitverkocht, dat is jammer maar het is onmogelijk om in te schatten wat men hebben wil! Ik hoop dat ik deze week de pakketten van de kerstwinterkrans weer kan leveren. Ik ben nu druk aan het bijmaken. Ook het materiaal pakketje van het nieuwste ontwerp van Corina is inmiddels klaar en staat in de webwinkel. A.s zaterdag sta ik op de bazaar van de vrije school in Den Haag op de Abbenbroekweg. Het uitrusten moet dus nog even wachten!

Geen opmerkingen: