zondag 27 oktober 2013

Nog drie dagen voor jullie voor mij!

Dit is Hester Kerstster en zij past perfect bij het lichtje van het vorige berichtje! Natuurlijk heb ik hier ook veel pakketjes van gemaakt en die zitten al in de doos! Vandaag de laatste dag om te bedenken wat er allemaal meemoet, dan alles in kratjes en verhuisdozen doen want morgen ochtend gaan we de auto en de aanhanger inpakken. Zal alles mee kunnen???? Dinsdag zijn we om 8 uur in de hal om de stand te bouwen en mooi te maken, ik heb er zin in maar zie er ook wel weer een beetje tegen op. Kan ik alles kwijt en komt alles tot zijn recht? Het atelier blijft de komende week gewoon open, dinsdag is de pin er ook nog de andere dagen neem ik hem mee dus kan je even in het atelier niet pinnen! De meeste dagen neemt mijn man de honeurs waar en ik ben telefonisch bereikbaar als er iets niet duidelijk is! Ik hoop dat hij ook nog een beetje aanloop heeft.

Geen opmerkingen: